У корекційний садок з 4 років становище. Корекційні дитячі садки: їх види та порядок оформлення

Відвідування дитячого садка належить практично кожній дитині, але далеко не кожну з них приймають до звичайного дошкільного навчального закладу (ДНЗ). Є малюки із певними проблемами здоров'я. Для них існують корекційні дитячі садки. Розроблені програми таких закладів усувають проблеми зі здоров'ям, допомагають дітям адаптуватися, правильно розвиватися, вчитися налагоджувати контакт та навчатись на рівні з іншими дітьми.

Для кого призначено?

Корекційні ДОП відрізняються за спеціалізацією, призначаються для дітей:

  1. З поганим зором. Потрапити до такої установи можна через виписку окуліста. Як правило – це діти, які слабо бачать, страждають на косоокість або астигматизм.
  2. Які часто хворіють. Потрапити до такого саду можна через довідку педіатра. Лікар вирішує чи відвідувати дитині спеціальний заклад. Такий напрямок він робить, виходячи з історії захворювань дитини протягом року.
  3. З поганим слухом. Призначені для дітей, які глухі від народження або слабкі.
  4. Із порушеннями опорно-рухового апарату. Напрямок отримують від невролога чи ортопеда. У нього беруть малюків, які мають діагноз ДЦП, з викривленням шиї або паралічем. Обов'язково у таких садах проводять спеціальну роботу з відновлення та формування рухової активності дитини. Такі діти вимагають особливого підходу та уваги фахівців.

Інші напрями

Крім того, є й інші спеціалізовані дошкільні заклади. Один із них – логопедичний. До нього виписує напрямок логопед.

Він створений для роботи з дітьми, які мають затримку мовного розвитку або ряд інших логопедичних проблем.

Інший вид спеціальних установ – ортопедичні. Потрапити до нього можна через поради від ортопеда. Беруть малюків, у яких деформовано грудну клітину, вроджений вивих, сколіоз попереку, викривлення ніг.

Як потрапити до спеціалізованого ДОП?

Головна умова для цього – направлення лікаря, яке виписує терапевт, ортопед чи інший лікар після спостереження дитини, встановлення діагнозу та призначення лікування. Навчання у корекційній установі – це додатковий метод, який входить до комплексу лікування.

Після отримання направлення потрібна психолого-медико-педагогічна комісія. Вона дає висновок про те, чи доцільно ходити до такої дитячий садок. У разі підтвердження, батьки з документами йдуть до завідувачки, яка визначає малюка до групи.

Заняття у корекційних садах враховують проблему, пов'язану зі здоров'ям дитини. У групах набагато менше дітей, ніж у простих ДОП. Це дає можливість таким малюкам більше отримувати уваги та турботи від кваліфікованих спеціалістів.

Істотний мінус таких закладів – місце розташування. Деколи малюка доводиться тягти через все місто. Це важко не лише йому, а й його батькам. Для таких випадків є сади, в яких працюють цілодобові групи. При необхідності батьки можуть бути спокійні, знаючи про те, що їхнє чадо під наглядом.

Всі корекційні дитячі садки у Москві Ви можете знайти у нас у каталозі

Що взагалі є корекційним садом? Це садок для діток, які потребують особливої ​​медичної уваги, при порушеннях у розвитку з інтелектуальними та руховими проблемами, з поганим слухом та зором, а також із затримкою розвитку мови. корекційні дитячі садки Москвиспрямовані на адаптацію та вирішення проблем таких малюків. У цих садках працюють люди з медичною освітою, що спеціалізуються на кожній із цих недуг.

Однак далеко не всі батьки готові визнати, що у дитини проблеми з розвитком або порушення якогось з головних органів почуттів. Багато хто боїться тавра «особлива дитина», інші впевнені, що віддати дитину з очевидними порушеннями потрібно в стандартну установу, щоб вона «тягнулася» за оточуючими її дітьми. Ось тільки, на жаль, батьки не усвідомлюють, що серед несхожих на себе, дитина почуватиметься ізгоєм, що може серйозно позначиться на психіці і замість подальшого розвитку, вона залишиться на місці.

Корекційні дитячі садки Москви: індивідуальний підхід

Якщо батьки мають намір віддати малюка із затримкою розвитку до нормального саду, їм не повинні відмовити за законом. Але мами та тата знайте - вашому янголятку належної уваги там не приділять. Групи дітлахів бігатимуть, стрибатимуть і скакатимуть навколо нього, з цікавістю поглядаючи і висловлюючи свою цікавість словами «А що з тобою не так?»

У спеціальних садках корекційні групибазуються на кількох програмах. Спеціально для таких діток фахівці розробили індивідуальний підхід занять та ставлення там зовсім інше. Усі програми розробляються медиками, у яких закладено спеціальні вправи, які допомагають виправити слабкі боку організму. Навіть дітей зі складним і поки що незрозумілим діагнозом аутизм, можна навчити пристосовуватись у суспільстві так, що мало хто помітить його особливість.

На жаль, у Москві не так багато спеціалізованих садків, але все ж таки вони є. До речі хто не в курсі, вони також називаються сад компенсуючого виду або комбінованого вигляду- це все одне й те саме, логопедичний дитячий садоку тій же категорії, але заняття з логопедом є практично у будь-якому садочку. Дитячий садок комбінованого виду № 1157 спеціалізується на дітях з порушеннями в психічному розвитку. У дитячому садку компенсуючого виду № 1026 всі дітки отримують комплекс медичних оздоровчих послуг, суворо дотримуючись рекомендацій лікарів.

Для дітей з порушенням зору підійде дитячий садок № 972, за винятком індивідуальних занять, приватні корекційні дитячі садкине виключають і стандартні програми розвитку дитини: розвиток мови, музика, зарядка, винахідлива та творча діяльність тощо.

Особлива програма

Заглянувши у , ви знайдете центри раннього розвитку з ухилом на індивідуальну програму для дітей, які мають певні проблеми. Дуже важливо розуміти, що небажання визнавати свого малюка недостатньо здоровим, згодом може сильно ускладнити ваше життя, а також покалічити життя дитині. Будь-яку недугу затримки розвитку можна зменшити, якщо вчасно звернеться до фахівців, а стереотипи щодо того, що в садочку для таких самих, як ваша дитина, він нічого не навчиться, можуть позбавити його можливості на нормальне майбутнє.

Затягування ситуації призведе до тяжкої форми, коли нічого не можна виправити. Весь сенс у тому, що спеціальні дитячі садкизабезпечать гідну увагу кожному нужденному малюкові, а головне там, на нього ніхто не тикатиме пальцями і ставитиме навідні питання. Пам'ятайте про це, коли сумніваєтеся, чи варто віддавати малюка до корекційних дитячих садків Москви.

Мама_Наташа

Жовтень 6 2011, 02:43 AM

Шановні матусі, допоможіть порадою.
Дитині 4,3 роки. Пішов з вересня в логосад.Тут же пішли натяки "Дитина складна, не така, як усі." Причому, до цього він півроку ходив у звичайний сад і ніхто на нього не скаржився, тільки на мову і з дітьми він не спілкувався, з дорослими чудово йшов на контакт. Заговорила дитина тільки у лютому, тобто коли йому було 3,8. Зараз за півроку величезний прогрес у мові, але, звичайно, від однолітків сильно відстає. Розмовляє, напевно, приблизно як трирічка.
Загалом, у новому саду їх не влаштовує, що дитина дуже активна, скрізь бігає, не слухає вихователів (в іншому саду він чомусь слухав), не грає з дітьми (але недавно якісь спроби почав робити) і найголовніше - не спить на тихій годині (знову ж у тому саду все було ок) і заважає іншим дітям і нічого вихователі з ним зробити не можуть. З дітьми групи не займається - заняття зриває,індивідуально з логопедом теж займається.
Пресинг йде вже місяць. Учора відкрито сказали, що вигнати нас не можуть, але не місце нам у цьому саду. всюди, що йому потрібний, психіатр, корекційний сад і супроводжує у цьому саду.
Ми влітку робили ЕЕГ, результат хороший, все за віком як треба. -то патологій крім мови не знаходив, ніколи нам ще не ставили жодних діагнозів типу ЗПР або ЗПРР або щось, що свідчить про проблеми з інтелектом.
Син вміє до ста рахувати, з 2,5 років знає всі форми геометричні, кольори, букви цифри, має всі навички самообслуговування, чудово розбирається з телевізором, приставкою, комп'ютером і телефоном, віртуозно запам'ятовує дорогу (навіть далеку), орієнтується чи не краще мене, якщо ми з ним один раз проїхали цим шляхом, причому я ніколи не загострювала увагу на цьому.
Дитина з весни ходить займатися до логопеда-дефектологу, яка з ним чудово може 40 хвилин пройматися, тобто він звичайно відволікається, може пострибати навколо неї, але заняття йдуть, вона його хвалить і каже, що дуже хороша динаміка, але я і сама бачу І ця логопед-дефектолог, яка займається з дуже важкими дітьми, сказала мені, що в корекційний садок віддавати дитину в жодному разі не можна, тому що дітки дуже складні і дитина мій буде повторювати за ними. До того ж бувають випадки коли діти випускаються з цього саду і потім до дитячого відділення Кащенка їх відправляють, ставлять шизофренію, школа відповідна потім, загалом, майбутнє похмуре...
Хто що може сказати з приводу корекційних садів? Чи є досвід? Або взагалі порадити, що нам робити в даній ситуації?
Нас вже активно хочуть переводити в корекційний садок для дітей з психічними відхиленнями, а я ось все думаю не спробувати нам повернутися в наш старий садок, де не було у дитини жодних проблем, а з приводу мовних проблем ми і так займаємося з нашим логопедом, а від логосаду дитині зовсім немає користі, вихователі і педагоги її там терпіти не можуть і за дурника вважають.

Жовтень 6 2011, 03:56 AM

А чи є можливість повернутися до старого саду? я б, мабуть, повернулася. головне – контакт, а не назва саду. тим більше з логопедом-дефектологом ви окремо займаєтеся.
є ще інклюзивні сади. туди беруть дітей з особливою поведінкою (1-2 особи на групу), але при цьому дитина розвивається серед звичайних однолітків, навчається за загальною програмою. йому можуть рекомендувати додатково заняття з психологом та логопедом. випускається звідти дитина зі звичайною картою, як у всіх (якщо Ви самі не захочете до неї щось особливе вказати).

щодо корекційного саду. вони бувають різні. мабуть, вам справді туди не треба. але те, що діти автоматично випускаються до дитячого відділення кащенка - марення. тільки мама вирішує де вчитися дитині, де лікуватися, де проходити якісь обстеження. вони можуть порадити (!) пройти обстеження. і те - тільки яке саме обстеження, а не ДЕ його проходити. а приватні платні центри не заносять історію обстеження у загальну базу/картку.
зараз за законом мати навіть хвору дитину може віддати в загальноосвітню школу. має право. інше питання - якщо школа не захоче його приймати, вона його намагатиметься випхати. але не прийняти – не може.
якщо боїтеся, що відвідування кор.саду позначиться на вступі до школи - можете у школі говорити, що садок не відвідували. і зробити мед.карту до школи "з чистого листа".

дитині в саду має бути комфортно. я б голосувала за перший сад + багато приватних спеціальних занять.

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 11:00 AM

Дякую вам велике за відповідь!

Oct 6 2011, 01:15 PM

Повертайтеся до колишнього саду. А дитині ременя гарного, щоб поводився нормально!
З моїм теж почалися проблеми у вашому віці (нічого не знав з того, що знає ваш), за допомогою логопеда все виправили. Зараз дитина випереджає у розвитку багатьох, хоча наймолодший у групі. І поведінка нормалізувалася.
Боже борони від корекційного саду, спотворять вам там нормального малюка.

Мама_Наташа

Жовтень 6 2011, 01:56 PM

Спасибі, Сонята!:)
Нам би тепер повернутися в старий сад, але щось мені підказує, що з логосаду в звичайний просто так не переведуть, ось же влаштувала собі проблему, залишила б у старому і лиха не знала б.

Жовтень 6 2011, 02:35 PM

А мені здається, адаптація у дитини до нового саду – звідси і небажання спати вдень, і непослух (звик до вихователів зі старого саду). Оскільки в новому, судячи з опису, гримзи, а не вихованки – повертайтеся до старого саду.
Краще залишитися зовсім без саду, ніж отримати напрямок у корекційний – тим більше, у вас розвинене здорове маля. Біжіть звідти.

Жовтень 6 2011, 02:52 PM

УжОс. Нафіга ви його в логосадок переводили????

Я свого саме з цієї причини відмовилася переводити до логогрупи, припускаючи, чим може все закінчитися. Знайшли логопеда та почали займатися.

До речі, у вашого хлопчика проблеми в поведінці, швидше за все, викликані проблемами в мові! Так, принаймні, вважає наш логопед. Тобто. як тільки мій діти добре заговорив - перестав битися, зменшилася агресія (був агресивний, тому що психовал, що його не розуміють), з'явився авторитет у однолітків, дитина стала робити успіхи в уроках (правильна мотивація).

Потрібно повертати його назад, у колишній сад.

Мама_Наташа

Жовтень 6 2011, 03:28 PM

Він влітку ходив у цей сад у групу на рік старше. у групі з'явився хлопчик, з яким йому подобається грати, з дівчинкою теж грав, тобто починає соціалізуватися якось. Проблема пішла тільки після 1 вересня, коли з'явилися дві нові виховательки і логопед Сашка теж ненавидить.
У нього, звичайно, є деякі поведінкові особливості, які з боку дивно виглядають (може по групі носиться і волати збуджено в грі), але дитина засвоює програму саду, сама себе обслуговує і т д, проблеми там з поведінкою, але вони говорять Що він неадекватний і слово "не можна" не розуміє ... Хоча ось у нас розуміє, але з ним треба суворіше, я це говорила, а мені у відповідь: "А ось всі діти, всі розуміють, все роблять, всі сплять або якщо не сплять, то тихо лежать, а таким дітям, як ваш у нашому саду не місце.
Ось постараюся повернутися в старий, там теж все було не ідеально (розламав коляску одній дівчинці, я нову купила, всі були щасливі), але навіть натяків не було на те, що є тут.

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 03:40 PM

Перевела в логосад, тому що не було таких проблем у першому, я думала, щологосад,це якраз для нього,т до в першому саду дітки взагалі говорили ДУЖЕ добре і причому всі і нам вихователі говорили: "Вам би в логопедичний сад,там мало дітей,з ним будуть займатися,т до ми не можемо йому приділяти багато часу",але в простому саду з ним вихователі за своєю ініціативою сиділи і займалися по книжках!!Він можна сказати в цьому саду і почав говорити,коли прийшов туди,він говорив слів 10,коли пішов через 4 міс вже пропозиції складав і пояснювався.
А в логосаду нам кажуть, що навпаки у нас мова – це симптом якогось захворювання і що у нас хороша ЕЕГ, неврологи не бачать жодних псих. відхилень - їх це не хвилює Сашка вже набагато краще говорить, але не чому цкає, питань майже не ставить крім "Мамо, а що це ти там робиш?" або "Де тато\машинка\будь-яка іграшка?",з дітьми в групові ігри ще зовсім не готовий грати - це я бачу,максимум в догонялки,але вже почав вступати в якийсь діалог,раніше просто ігнорував.Те зрозуміло,що дитина не найпростіша,але мені здається,що і не на два роки розвинений,як мені вчора сказали...

Жовтень 6 2011, 03:56 PM

Просіться назад у сад, дитині - хорошого логопеда (ну, він у вас є), режим і суворіше. У вас, як я зрозуміла, хлопець – гіпер. Тут є тема для гіперактивних дітей. У мене також гіпер. Що на них діє: єдність вимог (інакше вони губляться і починають наводити анархію), незакінчене виконання режиму, строгість. Йому треба допомогти контролювати себе, а сфера контролю таких дітей розвинена дуже погано.
Гіперактивність вважається крайнім варіантом норми, але такі діти дуже незручні для садів і шкіл. Готуйтеся до війни, доки не переросте.

Мама_Наташа

Жовтень 6 2011, 04:58 PM

Ви знаєте, я теж думала на гіперактивність ... але мені здається, що це не зовсім наш випадок, хоча, може ви мене поправите:
Сашко пізно пішов, заповз, сів і т д (в межах норми, але крайніх - пішов на рік і два майже). По вулиці до півтора року ходити взагалі не хотів, хотів тільки в візку їздити.
Потім він може спокійно тихо годину сидіти, не встаючи, гортати нові цікаві книжки або колупатися в моєму телефоні (там мультики, відео, фото, ТБ, є чим зайнятися). Він може бути дуже активним на вулиці, вдома, граючи з татом у рухливі ігри, в садустарим теж міг розбушуватися, початися бігати кричати, щось кидати (а в новому таке постійно). Але зараз поклала спати на годинку, сидить тихо в ліжечку книжки дивиться, ні звуку немає.
Наскільки я зрозуміла, гіперактивні діти максимум 5 хвилин можуть посидіти спокійно, дуже рано сідають, повзають, ходять і не сплять вдень, зате як на кнопку натиснули вирубуються ввечері.

На Сашку дійсно строгість діє, але іноді за іграшку \ цукерку щось зробить, наприклад "Саш, ти хочеш Копатича? (У нас зараз хіт смішарики), Тоді треба відпочити, посидіти на ліжечку і поспати". за щось говорити суворо, але спокійно. Загалом, взагалі жодного разу в тому саду і влітку в цьому мені не скаржилися, що він не спить... А у вас як зі сном у саду?

Я ось думаю, може заспокійливе яке дитині подавати? Я звичайно радитимуся з фахівцями попередньо.
Цікава ваша думка: ви якось свою дитину лікували медикаментозно чи проти цього?

Жовтень 6 2011, 05:13 PM




А як у Сашка з груповими завданнями? Ну, пограти в м'яч, разом зібрати щось із конструктора, разом щось намалювати? (Разом з дітьми, не з мамою)

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 05:51 PM

QUOTE(Сонят @ Oct 6 2011, 04:13 PM)
Я лікувала медикаментозно, за рекомендацією вихователя (вона навчалася на дефектолога + у неї своя особлива дитина) давала пантогам та енцефабол. Ефекту був ніякого. І сама рекомендація педіатра "можете подавати фенібут, якщо хочете" - дивна, це все ж таки не цукерки. Загалом йому не підійшов.
Дивилася його психіатр (мамина подруга), довго спілкувалася, години півтори. Сказала (йому тоді 4 було чи трохи більше), що дитина інтелектуально знижений, тобто. це норма – але низька норма, у школі трійка буде його оцінка, більшого не вимагатиме.
Після роботи з логопедом (рік) вона сказала, що дитину не дізнається, мабуть, була все ж таки педагогічна занедбаність.

Але у вас дещо інше. Дитина сидить спокійно (!). Гіпер так не сидітиме, навіть за іграшку. Є проблеми у спілкуванні з однолітками – треба виключити аутизм. Можете тут поспілкуватися з мамами аутистів, щоб знати та диференціювати. Якщо точно не аутизм – то, мабуть, проблеми мови, через це контакт з однолітками знижений (у мого було трохи не так, він контактував дуже навіть, грав, у все включався, але якщо його не розуміли – психовав і бився). , гіпер сплять вдень, якщо укласти. Їм взагалі режим важливий.
А як у Сашка з груповими завданнями? Ну, пограти в м'яч, разом зібрати щось із конструктора, разом щось намалювати? (Разом з дітьми, не з мамою)

Даа ... медикаментозно, значить не панацея)

Ось разом зі мною навіть щось зібрати і намалювати - це взагалі не до Сашка. Збирати ледь змусили пірамідку до 2,5! Він зараз більш складні пірамідки для його віку вже прекрасно правильно збирає, але все це збірне - не його зовсім. Малювати йому один час подобалося,але було це року в два - коляки малюки,потім ось зараз сподобалося розфарбовувати фарбами,але це ненадовго і теж кострубато. щоб він міг подивитися мультик) Знає правильний номер мультика, навіть якщо там немає цифри, що позначає номер. Загалом, наше - це букви цифри, кольору, форми, кнопки, техніка – навчився всього цього за місяць, кольори взагалі будь-які знає які є.

Ось сьогодні йдемо з ним за руку, він мені раптом каже "Я хочу ліву ручку дати" і підходить до мене з іншого боку, щоб дати ліву ручку. Мені здається, що така поведінка для 4х льотки не типова ... Хоча, може, я помиляюся.

Oct 6 2011, 09:25 PM

Під час інтенсивного "лікування" ми:
- щодня ходили в садок, забирала після тихої години
- займалися 3 рази на тиждень із логопедом
- 1 раз на тиждень іпотерапія
- 1 раз на тиждень (4 години); - психолог (субота)
- увечері суботи - басейн
- масаж 1 раз на тиждень
- кінезіотерапевт 1 раз на тиждень
- дефектолог 2 рази на тиждень
+ Медикаметозна підтримка

але ми займалися не вдома. вдома вона мала неробочий настрій. доводилося возити.

заговорили ми приблизно о 3,5... ну, так... хоча б зрозуміло стало. але неправильно.

це характерно для 3-4-річки... син знає і ліво-право і ін... до 100 не рахує, але все знає, вміє.

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 12:23 AM

Нічого собі! Ось це лікування! Серйозно! А скільки за часом у вас тривало таке активне лікування?

А де ви знайшли психолога?
Як ви вважаєте басейн та іпотерапія сильно допомогли?
А який масаж?
Про кінезіотерапевта вперше чую

Я то думала, що логосад і логопед дефектолог - це вже супер, а виявляється скільки ще треба!!

Oct 7 2011, 08:48 AM

QUOTE






Далася вам ця пірамідка У мене не збирає досі

Йому незручно, тільки й усього. Я, наприклад, під руку з чоловіком теж завжди лише зліва ходжу
Він у вас взагалі із дітьми не взаємодіє? (У чоловіка старша дитина з аутичними рисами - багато переросла, щось скоригували - правда, пізніше)
ІМХО - у вас здорова дитина, що розвивається зі своїм графіком. Перестаньте порівнювати, поверніть дитину до колективу, в якому йому комфортно та продовжуйте займатися з логопедом.

Oct 7 2011, 10:10 AM

QUOTE

Скажіть, будь ласка, скільки разів на тиждень ви займалися з логопедом? Як багато займалися самі вдома в той момент коли до вас ходив логопед?

Скільки років було вашій дитині коли вона почала вже дуже добре розмовляти, ставити запитання і т д?

Я, звичайно, не спец, але мені здається, що це не аутизм ніякий - на контакт з будь-якими дорослими він чудово йде, усміхнений, в очі дивиться і навіть завжди мене просить: "Мамо, подивися на мене!", коли звертається до мене якщо я не дивлюся на нього в той момент. З більш старшими дітьми грав ще рік тому в якісь активні ігри. З однолітками якраз зараз трохи почав, але може легко їх ігнорувати, якщо немає настрою. І ще жодного разу нам ніхто про аутизм не заїкнувся.

Ось разом зі мною навіть щось зібрати і намалювати - це взагалі не до Сашка. Збирати ледь змусили пірамідку до 2,5! Він зараз більш складні пірамідки для його віку вже прекрасно правильно збирає, але все це збірне - не його зовсім. Малювати йому один час подобалося,але було це року в два - коляки малюки,потім ось зараз сподобалося розфарбовувати фарбами,але це ненадовго і теж кострубато. щоб він міг подивитися мультикsmile.gif) Знає правильний номер мультика, навіть якщо там немає цифри, що позначає номер. Загалом, наше - це букви цифри, кольору, форми, кнопки, техніка – навчився всього цього за місяць, кольори взагалі будь-які знає які є.

Він у мене минулого грудня ходив у міні дитячий садок вдома, так там його було не впізнати - сидів з дітьми (ще з двома) і малював, розфарбовував щось, займалися з ним дуже багато, але там була дуже грамотна дівчина, знайшла підхід щодо нього.

Його якщо перевперти, то добитися від нього можна багато чого, логопед наша вдома теж ось займається майже спокійно вже. .У тому саду він не заважав на заняттях, але, як розумію, особливо і не займався там. Наразійому потрібні індивідуальні заняття та поступово соціалізуватися, спілкуючись з дітьми.

Ось сьогодні йдемо з ним за руку, він мені раптом каже "Я хочу ліву ручку дати" і підходить до мене з іншого боку, щоб дати ліву ручку. Мені здається, що така поведінка для 4х льотки не типова ... Хоча, може, я помиляюся.



Змінюйте садок (хоча це дуже складно!!!), або хоча б групу, а то дитину там затюкають, вважатимуть аутсайдером і ненормальним! Може з методистом саду цю тему обговорити?

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 01:20 PM

QUOTE
QUOTE(Мама_Наташа @ Oct 6 2011, 02:28 PM)
є деякі поведінкові особливості, які з боку дивно виглядають (може по групі носиться і кричати збуджено в грі)

Еее ... ну це начебто звичайне дитино поведінка, ні?

Ну він відрізняється від однолітків у саду - всі сидять разом грають разом, Саша один гасає (це в цьому саду, в тому він міг тихо сидіти і дивитися книжку).

Ну я й кажу - гримзи затюкають дитину, вам воно треба?

Зовсім не треба)

І що? Ну і розламав – діти ж.

А в мене вже комплекс - мені здається, що якщо Сашко щось робить таке і на це якось звертають увагу, це робить тільки Саша і це ДУЖЕ ненормально.

Далеко не на два, судячи з перерахованих умінь. Мені здається, що "чому чування" залежить від того, коли дитина говорити почав - якщо пізніше - то і питати буде пізніше. Звичайно, на самоплив пускати не варто - але і для корекційного саду ви явно не підходите. Тим більше, що неврологи ніяких відхилень не бачать.

Ну я теж майже всі його поведінкові особливості списую на те, що пізно заговорив і наша логопед-дефектолог згодна з цим. від немовляти до 12 річного) підійти і вирвати іграшку ... Маленькі діти плачуть, великі офігевают від такого нахабства) Ми вчимо, що не можна і т д, він навіть розуміє, але все одно може вирвати, якщо йому щось дуже сподобається. Сам із собою грає в смішариків, цитуючи їх, бурмочучи собі під ніс і пританцьовуючи, з боку це весело виглядає... Але без цих таких фішок він справляє враження абсолютно нормального.

У мене племінник гіпер. Концентрації уваги (4 роки у травні було) вистачає максимум хвилини на 2-3 (там про 5 навіть не йдеться). Він пересувається виключно бігом, такий моторчик – варту ЦЕ ні з чим не сплутаєш. Сказали, що переросте. У нас не гіпер точно – а розбушуватись, імхо, будь-яка дитина може, якщо вчасно не зупинити.

А вони це ось розбушування приймають за неадекватну поведінку, тому вони його зупинити не можуть, але він у тому саду дійсно якийсь перезбуджений і нервовий, ось зараз вдома сидимо, набагато спокійніше, на нього знаходить, що він може пострибати і кричати, але хвилину від сили і я не знаю нормально це чи ні. Я вже взагалі не уявляю, що норма, а що – ні.

Угу. Вихователів треба медикаментозно лікувати. І електрикою. Не ваш випадок, однозначно

Передати їм чи що?)) Чоловік моторошно злий на них, хоче їм там влаштувати скандал, але для початку треба, щоб у Сашки все було ок в іншому саду, плюс я вважаю, що скандал влаштовувати безглуздо - їм пофіг.

Він ось якраз у цьому саду почав буквально пару тижнів тому Дівчинка одна сказала, що він з нею грав, хлопчик йому сподобався, теж якось грали і Сашко сказав, що йому подобається з ним грати.

Приємно це чути, особливо після всіх "помиїв", що на нас вилили.
Моя проблема в тому, що я постійно порівнюю і все не на Сашину користь.

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 01:47 PM

QUOTE(Сонят @ Oct 7 2011, 09:10 AM)

Логопед до нас приходить 2 рази на тиждень, займається по годині-півтори. За півтора року занять виправила промову, поставила усі звуки. Зараз вона ж займається ре підготовкою до школи. Контакт із дитиною є, вона її слухається. А вдома займатися .... Я працюю багато і нервово, тобто. займалася епізодично. Можу тиждень його дрючити щодня, можу забити. Нерегулярно все.
Для вашого Сашка добре було б заняття у маленьких групах, тобто. і не індивідуальні, і групові. І на аутизм справді несхоже.
До речі, у нас влітку було таке, коли перемішали групи: вихователька (чужа) мені сказала, що її непокоїть, що мій діти взагалі не грає з іншими дітьми, сам собою (торік це було). Я поговорила з ним, у нього відповідь "Бо моїх друзів там немає, а з цими грати не хочу!". Повернувся до своєї групи – все нормалізувалося.
Добре розмовляти він став до 5 років після занять. Пішов об 11 міс, заговорив окремими словами в 2,5 року, фразова мова - після 3 років, тобто. пізно.

Змінюйте садок (хоча це дуже складно!!!), або хоча б групу, а то дитину там затюкають, вважатимуть аутсайдером і ненормальним! Може з методистом саду цю тему обговорити?

Вам добре, у вас хоч є можливість працювати А я ось не уявляю, щоб я зараз робила, якщо б я працювала. Дитину офіційно я можу ще в цей сад водити, але після всього цього не поведу ні за що. ,Так треба було від'їхати, коли забирала мені логопед злісно сказала,що Сашка зламав її дудочку для занять і щоб я "зволила купити". ).А в серпні ще він навіть у цьому саду спав і жодного разу нічого не зламав...

Я ось у Сашки не можу запитати "Чому ти робиш це?" домашнє завданняпочинати розвивати ці причинно-наслідкові зв'язки. У мене Сашка окремими словами заговорив напевно в 3,5 роки, а фразова мова в 3,9 десь пішла. це напевно одна з найскладніших фраз, які він говорив, але він з кожним днем ​​прогресує, чому я дуже рада і саме в цей момент мені завили, що він розумово відсталий неадекват.

Будемо обов'язково міняти, я в понеділок поїду до відділу комплектування садів (або як він там називається) і розмовлятиму, хотіла ще вчора їхати, але вони сказали, що з приводу переведення в інший садок - це тільки в понеділок.

Oct 7 2011, 01:51 PM

QUOTE(Мама_Наташа @ Oct 7 2011, 12:20 PM)
Сашко один гасає

Ну так, якщо ці гримзи таким чином всіх "незручних" дітей позбулися - у них залишилися діти, які легко піддаються дресируванні - де посадили, там і сидять




Кукарямба

Oct 7 2011, 02:10 PM

Нормальна дитиначес слово. Коротше, повністю з розеткою погоджуся: леить виховалок і мамі заспокоїтися. І знайти нормальний сад чи якось поставити на місце тіток у нинішньому.

Во щастить Блін, хвилину Дай Боже, якщо біганина о півгодині-години - зазвичай, якщо погода погана і не вигуляти - мій весь день носиться і скаче - ну, з 10 хвилинними перервами на ігри тихіше Може, просто всі Саші рухливі та гучні хлопчики?
Перестаньте порівнювати. А то у вас виходить, як з медичним довідником – будь-хто, до кого він в руки потрапляє, спочатку у себе всі хвороби вишукує за симптомами – і знаходить, навіть якщо здоровий

У мене Вова, а не Сашко, і все одно – винос мозку. ЯК він може скакати – це взагалі окрема ковбаса.

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 03:29 PM

Вони позиціонують так, що всі НОРМАЛЬНІ діти "легко піддаються дресирування" і якщо хтось нелегко - то він чокнутий неадекват, якому потрібен психіатр.
Проблема в тому, що вони готують вже характеристику психолога з цього саду, а там вона явно буде моторошна просто, мені потрібна довідка від психіатра, що він НОРМАЛЬНИЙ, а до психіатра я зможу потрапити не раніше ніж через місяць, ще в нас прийом в інституті корекція. педагогіки 20го числа (рік тому там були і жахів вони не побачили), мені здається, що так просто з логосаду, де про сашку будуть говорити що він чокнутий нас не переведуть у звичайний, треба запастися всіма довідками ... коротше буде весела війна, сподіваюся перемогти

Ламають іграшки більшість дітей. Та й дорослих також. А про деяких говорять – "природжений тестер" (той, хто шукає помилки там, де їх бути не повинно) – про тих, у кого з рук кішки завжди на спину падають, бутерброди олією вниз тощо.

Ну, може, це вже мої якісь самонакрутки...

Мене виправлять мами, якщо це не так. Я гуляю на майданчику - і майже будь-яка дитина від 3 до 5-6 підходить і запросто у мого сина відбирає іграшки. Тож думаю, норма.

Ніколи в житті нічого подібного не бачила, навпаки, всі офігевують коли це Сашко робить, і в саду за словами вихователів ніхто ніколи нічого такого крім Саші не робить. Але він у саду зараз у дітей начебто теж нічого не відбирає.

Во щастить Блін, хвилину Дай Боже, якщо біганина о півгодині-години - зазвичай, якщо погода погана і не вигуляти - мій весь день носиться і скаче - ну, з 10 хвилинними перервами на ігри тихіше Може, просто всі Саші рухливі та гучні хлопчики?

Ось зараз поклала його спати, бурмоче щось досить голосно, грає, сидить, схоплюється з ліжка, стрибає з неї (тобто дітям би заважав спати), потім він після цих "маніпуляцій" засинає... але раніше було те ж саме завжди, але якось з ним справлялися до цих вихованок ... снодійним напихали чи що??!: Wacko: (Поки дописала все, він начебто заснув, тиша там ...)

Та я і так намагаюся не порівнювати, але приходжу в сад його забирати, всі діти (В логосаду!!!) "Доброго дня, а подивіться що у мене є, а яка у мене кофточка \ іграшка!" Інші діти: "А в мене краще, дивіться!" і т д, Саша ж сидить, уткнувшись в журнал про смешарики, і йому, судячи з його вигляду глибоко паралельно, що там відбувається навколо, у кого які кофточки, як кого звуть, він звертається до мене і показує мені всіх смешариков, намальованих в журналі, називаючи їх за іменами ... і ВСІ і так може кілька разів по колу.
Ось це, звичайно, вбиває, коли такий явний контраст йде. .У нього зараз фішка - збирає всі музичні інструменти,у нас вже є піаніно,гітара,дудочка (ну все дитяче звичайно). Причому він якось сам здогадався, що це все музичні інструменти, а гармошку побачив на картинці зі смішариком і клянчить уже місяць.
У нього все йде якесь "Я хочу це, я хочу те, підемо купимо" (розбалували страшно за останн. час). Так що ми розмовляємо про смішарики, іграшки, які йому цікаві, мультики, телевізор, ресторани, ну загалом про всякі розваги. Мені здається в 4 роки дитина активно цікавиться навколишнім світом, порівнює все і т д. Саше по-фі-гу.
Про пори року почали, він мені каже "Я хочу сніг, новий рік і подарунки і радісно посміхається, в передчутті подарунків".

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 03:38 PM

Тіток у нинішньому вже неможливо і не хочу.
Нереально тому що там уже завідуюча взялася переводити нас в корекційний сад, а не хочу, тому що його там ненавидять вихователі та логопеди. ще можна врятувати!! Мені його так шкода! і поводяться відповідно до нього.

Виховалка його класно спати укладає, розповідає мені: "Я тримаю його на ліжку рукою, щоб він не вставав, він плаче і я разом з ним", я від шоку не змогла навіть це прокоментувати... Насильно його тримати взагалі безглуздо, він тоді справді починає плакати та обурюватися.

Oct 7 2011, 04:41 PM


Інакше вони затюкають ре.
Потім напишу ще те, що думаю про ситуацію.

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 04:50 PM

QUOTE(Сонят @ Oct 7 2011, 03:41 PM)
Багато писати не зможу, зараз уже тікаю.
Коротше, так. Наташа, займаєте не оборонну, а форвардну позицію. Пишіть скаргу на вихователя завідувачки, далі – у відділ комплектування (дошкільний), розмовляйте із зав. Дошкільного, кажете, що готові піти вище, але не зробите цього, якщо конфлікт з боку вихователів вирішиться мирно вашим переведенням в інший сад - ви все благополучно забудете. Боже боронь почати виправдовуватися. Висновок невролога - морду цеглою - "У МЕНЕ НОРМАЛЬНА ДИТИНА, а вихователі некваліфіковані!" Тільки так.
Інакше вони затюкають ре.
Якщо потрібна буде допомога у написанні претензій та скарг – допоможу.
Потім напишу ще те, що думаю про ситуацію.

Велике спасибі!!!
Тільки єдине - на вихователя марно завідувачки писати, т до сама завідувачка в присутності вихователя і почала мене запитувати про психіатра і м'яко так підводити, що потрібен корекційний сад, вони обидві на мене насіли, що складна дитина, таких у саду немає, неадекватна поведінка ,психіатр і т д.І ще я боюся цієї психологічної характеристикивід психолога садівського, вже вона там для корекційного саду ТАК напише, що мама не журись!
Залишається тільки сподіватися на довідки від неврологів, психіатрів та інституту корекції. педагогіки.
І ще не факт, що вони таки нам не вліплять якусь ЗПРР...

Oct 7 2011, 06:30 PM

Є міська ПМПК, можна на неї дитину записати – не від саду, а самої. ПМПК дасть свій висновок, поспілкувавшись з ре (природно, вони не знатимуть характеристики з саду, можна взагалі їм сказати, що дитина несадівська). Це безкоштовно. Обстеживши ре, вони дадуть висновок, яким можна гордо розмахувати в дошкільному, посилаючись на некомпетентність завідувача та саду. Або тихо порвати і викинути, якщо висновок не влаштує, зробити собі висновки і працювати з ре.

Може, таке, що завідувачка тупо грошей хоче?

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 07:33 PM

А як можна потрапити на цю ПМПК, як дізнатися, коли вона буде і де?
А думка фахівців із центру корекційної педагогіки для саду буде не така вагома?

Не, не думаю, що вона хоче грошей, вони там бояться брати, там завідувач дуже розуміє і мені вона подобається, мені здається, що її дістали вихованки, які вічно до неї бігають через Сашку скаржитися на нього і говорять як це все важко та жахливо.

Я думаю, адаптація у нього складна + друзів ще не завів + погані оспітки.
А завідувачка не така чудова, раз не може свій колектив побудувати, щоб не бігали і не скаржилися.

Сара Конор

Oct 7 2011, 09:18 PM

Міська ПМПК знаходиться на базі 6 дитячої психоневрологічної лікарні. Потрапити туди можна за напрямом р-ного психіатра в 2 етапи - він направить ре. до 6-ї лікарні, а психіатр до 6-ї вже на пмпк.

Oct 7 2011, 10:31 PM


Боюся я цих усіляких лікарень...
Взагалі найбільше довіряю інститут корекції. Я минулого року ходила в центр районний для проблемних дітей (забула як він правильно називається, у кожному районі такий начебто є), так там були фахівці різні в тому числі з якоїсь психо-неврологічної лікарні, і цей з лікарні мені спокійненько заявив, що у Сашки швидше за все алалія (Сашка тоді взагалі не говорив ще), але звичайно сказав, що треба обстежитися, я страшенно злякалася.
Потім потрапила до інституту корекції. педагогіки, де мені сказали, що ніяка у Сашки не алалія і навіть пояснили почему.В результаті виявилося, що справді не алалія, то він незабаром заговорив і без будь-яких ліків.

Я це все до того, що боюся, що там якраз йому таких діагнозів наставлять, що відразу йди і вмирай.
Т. до. я зрозуміла, що є лікарі, які взагалі не бачать нічого, навіть якщо це у них перед носом, а є ті, які ставлять моторошні діагнози, коли підстав практично немає.

Мама_Наташа

Oct 8 2011, 01:55 AM

QUOTE(Emptiness @ Oct 7 2011, 09:31 PM)
в такому ритмі займалися 2 роки (там були ще якісь групові заняття 2 рази на тиждень, я вже й не пам'ятаю всього.. в день ПІСЛЯ саду було 2-3 роз'їзди в різні райони Москви на заняття по годині/дві). потім рік займалися, замінивши кінезотерапевта танцями, психолога на театр, з'явилася англійська і т.д.. вже пішли на звичайні заняття, але де треба виконувати вимоги, займатися в команді. з "особливих" фахівців у той рік залишилися логопед та психолог. Цього року ми вже без ліків. у нас підготовка до школи 2 рази на тиждень (по 2 години), дзю-до 2 рази на тиждень (по 30 хвилин), театр (вокал + танці) 2 рази на тиждень (по 2 години), басейн. загалом, розклад набагато простіший. на жаль, перестали займатися з психологом (за віком вийшли). а у логопеда з'явилися сімейні обставини. пробуватимемо з нею домовитися платно і довше...

психолог та дефектолог – у районному центрі. після пмпк.

нам іпотерапія по-моєму нічого не дала, крім задоволення доньки))) але загальна картина почала виправлятися.. що там вже подіяло - не знаю.

я була вагітна, потім народила того року. тому вся інтенсивність припала на мій декретна відпустка.. так і стрибала на заняттях ("у нас матусі теж беруть участь, це тааак корисно діткам") - спочатку з 8-місячним животом, потім з немовлям у люльці.

Ви мати-героїня! Вам треба пам'ятник за життя! Я серйозно!!
Ще під час вагітності та з немовлям... для мене це просто гора героїзму.
Я то вважала, що я супер мати коли возила Сашку два рази на тиждень до логопеда і в машині чекала по 40 хвилин, дивлячись фільми на телефоні

Я ось теж думаю про психолога чи нейропсихолога... мені радили нейропсихолога,але ще не знайшла...і басейн теж хочемо.



- там є ціль






до речі, ми ще до центру рональду Макдональда їздили. там для складних дітлахів. але починати там добре: таких терплячих і душевних людей мало. + всі заняття побудовані так, що ніхто не подивиться косо на хлопчика, що бігає, але й займатися "примусять" (нормальними способами. умовиють). там ми ходили на лего. цей центр – безкоштовний. що досить важливо. тому що в "важкі" 2 роки ми віддавали понад 20 тис на місяць за різні заняття... крім дельфінотерапії влітку.
групові спортивні заняття – це саме те, що треба!
- там досить прості правила
- там є ціль
- це командна гра, тобто треба взаємодіяти
- це швидка гра, тому даються команди (короткі прості слова). це полегшує розуміння. він розуміє, його розуміють!
- Результат відразу видно. він конкретний.
- Є тренер, і його треба слухатись.
- є приклад інших дітей. які слухаються та домагаються мети.
не Ваша турбота, як він там гасатиме. Ви туди сина ведете не для професійних навичок футболу чи гімнастики – а саме для навчання взаємодії на простому, спортивному прикладі.
ми ходили на групу, там була "смуга перешкод". треба було десь підлізти, десь перелізти, скотитися, проповзти... дитячому щастю не було меж. і не було жодної дитини, яка б не зробила! а діти були ну дуже різні і складні! і навіть потім у парний м'яч грали.
до речі, ми ще до центру рональду Макдональда їздили. там для складних дітлахів. але починати там добре: таких терплячих і душевних людей мало. + всі заняття побудовані так, що ніхто не подивиться косо на хлопчика, що бігає, але й займатися "примусять" (нормальними способами. умовиють). там ми ходили на лего. цей центр – безкоштовний. що досить важливо. тому що в "важкі" 2 роки ми віддавали понад 20 тис на місяць за різні заняття... крім дельфінотерапії влітку. Даа ... медикаментозно, значить не панацея)

Я щодо медикаментозного... ні, не лікування швидше медикаментозної корекції, сказати хочу. У нас - гіперактив, теж із ЗРР, відправляли до корекційного саду, але наш невропатолог сказав, що є сенс ходити зі звичайними дітьми - у корекційному у нашого виявиться високий рівень, який швидше впаде. Призначив заняття з логопедом і додатково – заспокійливе, ні, не фенібут, а тінотен – він діє саме як заспокійливе, тільки різниця ось у чому:
- потрібно пропити його саме курсом, а не давати у моменти високої активності
- знижує тривожність та активність (збудливість, агресію), але водночас –
- не вводить у ступорний стан, не хилить у сон
- допомагає концентрувати пам'ять та увагу (корисно для занять)

Ми наздогнали середню норму десь за чотири місяці, при тому, що відставали майже на рік з промовою.

Спеціалізовані дитячі садки ( компенсуючого виду) призначені для дітей, які мають певні проблеми зі здоров'ям. Щоб влаштувати дитину в подібний садок, потрібно докласти ряд зусиль, проте результат того вартий, тому що програма дитячого садка компенсуючого виду розроблена з урахуванням тих чи інших проблем і спрямована на їх усунення.

Кому потрібно ходити до спеціалізованого дитячого садка

Дітям, які страждають на деякі захворювання і потребують певного догляду та спеціальних занять. Саме це і пропонують дитячі садки компенсуючого виду. Звичайно, ви можете віддати дитину і в звичайний дитячий садок поруч із будинком, але там додаткові потреби вашої дитини не будуть задоволені.

Отже, спеціалізовані дитячі садкибувають наступних видів:

  • Дитячий садок для дітей, що часто хворіють - Як випливає з назви, це садок для тих, хто часто хворіє. Рішення про направлення дитини до такого дитячого садка приймає педіатр на підставі того, як часто дитина хворіла за минулий рік.
  • Логопедичний дитячий садок призначений для дітей із затримкою мовного розвитку та іншими логопедичними проблемами. Напрямок до дитячого садка дає логопед.
  • Дитячий садок для дітей з порушенням зору можуть відвідувати діти зі слабким зором, астигматизмом, косоокістю тощо. Напрямок до дитячого садка можна отримати у окуліста.
  • Ортопедичний дитячий садок підійде дітям з деформацією грудної клітки, вродженими вивихами та підвивихами стегон, поперековим сколіозом, Х-подібними та У-подібними ногами. Напрямок можна отримати у ортопеда.
  • У дитячий садок для дітей з порушенням слуху набирають глухих і слабочуючих дітей.
  • У дитячий садок для дітей із затримкою психічного розвитку приймають дітей із діагнозом ЗПР (затримка психічного розвитку) внаслідок травми, перенесеного захворювання чи зумовлена ​​спадковістю. Для того щоб потрапити в дитячий садок вам знадобиться висновок невролога (або психіатра), окуліста, логопеда і отоларинголога.
  • Дитячий садок для дітей з порушенням опорно-рухового апарату призначений для дітей із обмеженими руховими функціями. Це діти, які страждають на ДЦП, паралічем, кривошиєю. У дитячих садках цього типу проводиться комплексна корекційна робота, спрямовану формування рухових функцій. Діти з переліченими вище діагнозами потребують спеціального медичного спостереження, тому в звичайний дитячий садок їх не приймуть. Напрямок до дитячого садка має виписати ортопед та невролог.

Як потрапити до спеціалізованого дитячого садка

Порядок прийому до спеціалізованих садів відрізняється від прийому до звичайних. Перше, що вам знадобиться – направлення лікаря. Потім із цим напрямком і самою дитиною (в обов'язковому порядку) ви підете в психолого-медико-педагогічну комісію (ПМПК). Комісія винесе висновок про доцільність відвідування дитиною спеціалізованого дитячого садка, і, якщо цей висновок є позитивним, ви вирушаєте з ним прямо до завідувачки.

Як було сказано вище, можливість відвідувати спеціалізований дитячий садок варто того, щоб докласти певних зусиль. По-перше, групи у спеціалізованих садах значно менше, ніж у звичайних садках, – 7-15 осіб. Відповідно вихователі приділяють дітям більше уваги. А по-друге, відвідуючи спеціалізований дитячий садок, ваша дитина отримає саме те, що їй необхідно.

Є спеціалізовані садки і мінуси, пов'язані з тим, що вони не завжди знаходяться в зоні крокової доступності. Іноді малюка доводиться вести на інший кінець міста. Саме тому багато дитячих садків компенсуючого вигляду мають цілодобову групу. Однак не кожен з батьків готовий розлучатися з малюком так надовго.

Одним словом, де плюси, там і мінуси. А що переважує, вирішувати, ясна річ, вам.

Світлана Музиченко спеціально для www.сайту.
При використанні матеріалів активне індексоване посилання на www.

Коментарі

Kinderok Чет, 08/09/2011 - 16:15

Людмило, обговоріть ваші побоювання з ортопедом, який направив вас до цієї групи, можливо, ваша дитина могла б відвідувати звичайну або іншу спеціалізовану групу.

Є думка, що логопедичний сад - це певне "клеймо" в особистій справі дитини. Чи це так насправді?

Для початку давайте розберемося, що таке логопедична група?

Корекційні групи поділяються на мовні (логопедичні) та групи дітей із ЗПР (затримкою психо-мовного розвитку).

У логопедичних групах ставлять звуки, яких був, і виправляють неправильно вимовляються (виправлення дефектів промови), збагачують словник, розвивають фонематичне сприйняття, зв'язне мовлення, вчать правильному грамматическому оформленню. У старшій та в підготовчій групізаймаються підготовкою до навчання грамоти.

У групах ЗПР працюють і логопед, і дефектолог (крім вихователів, які мають необхідну кваліфікацію).

Щороку для різного віку- Це багатопланова робота. Є дитячі садки, де всі групи мовні. Є де тільки групи з ЗПР.

Є сади, де групи мовні (логопедичні) + групи із ЗПР + прості групи = сад комбінованого виду. Є звичайний садок, де є логопункт. На логопункт зараховуються діти лише з порушеною вимовою.

Але в будь-якому варіанті логопедична група в наш час — це не покарання, а, швидше за все, винагорода, тому що потрапити туди стало складніше, а загальне недорозвинення мови легше виправити саме в саду, де робота спрямована на ліквідацію цієї проблеми.

Мабуть, ні для кого вже не секрет, що в логопедичних підготовках дітей, не в образі нікому буде сказано, іноді набагато сильніше, ніж у масових дитячих садках. Тому що дітлахи з логопедичного дитячого садка приходять до школи з набагато кращим словником, ніж діти зі звичайного дитячого садка. Вони більше знають, у них ширший словниковий запас, краще сформовано багато навичок, починаючи з графічних навичок, звуко-літерного аналізу та закінчуючи розповідями по картинках. Краще сформовані узагальнюючі поняття. Тобто з логопедичних садів діти приходять навіть більш підготовленими.

Ви зможете самостійно відстежувати просування черговості своєї дитини в електронному журналі обліку майбутніх вихованців.

Крок 2Піти до логопеда до районної поліклініки.

Логопед обстежує дитину, дає направлення проходження ПМПК (психолого-медико-педагогічної комісії).

Крок 3Зібрати для ПМПК кілька довідок:

  • від ЛОР-лікаря,
  • окуліста,
  • педіатра,
  • невропатолога (для дітей віком до 3 років),
  • психіатра.

Крок 4.Знайти адресу своєї окружної ПМПК, зателефонувати та записатися на прийом.

Крок 5.У призначений день приїхати на обстеження разом із дитиною.

Які документи потрібні для логопедичного саду?

Документи для проходження ПМПК

  • свідоцтво про народження дитини;
  • паспорт батька або особи, яка його замінює (для тимчасово проживаючих у Москві та свідоцтво про реєстрацію);
  • чотири медичні висновки:
    • дитячого психіатра з ПНД за місцем прописки дитини (для дітей до 3-х років – невропатолога районної дитячої поліклініки),
    • логопеда районної дитячої поліклініки,
    • отоларинголога районної дитячої поліклініки,
    • окуліста районної дитячої поліклініки

Якщо дитина раніше відвідувала дитячий садок, необхідно додатково надати психолого-педагогічну характеристику з цього дитячого садка.

Якщо дитина раніше проходила комісію в іншій міській чи окружній ПМПК, необхідно додатково надати психолого-медико-педагогічне висновок цієї комісії.

Вашу дитину дивитимуться наступні фахівці:

  • логопед,
  • психолог,
  • іноді психоневролог.

Завдання комісії — визначити, чи дійсно дитина відстає від однолітків у мовному розвиткуабо батьки просто перестрахувалися. А може, вони неодмінно хочуть записати малюка в логопедичну групу, незважаючи на прекрасну мову та розвиток за віком? І таке буває!

Якщо комісія вирішує, що проблеми у дитини є, то постає питання: в який саме логопедичний садок спрямувати дитину? Адже діагнози бувають різні, залежно від них і набирається група дітей певного віку.

Наприклад, якщо у 4-річного малюка діагноз "загальне недорозвинення мови (ОНР) 1-2-го рівня", то старший логопед дивиться, в якому садочку цього року набирають 4-річок із таким діагнозом.

А якщо у 6-річної дитини виявлено проблеми зі звуковимовою (спотворені шиплячі, свистячі, малюк не вимовляє "р" і "л"), то таку дитину направлять в іншу групу — підготовчу, де і програма інша, і вимоги до результатів навчання вищі .

Для дітей, що заїкаються, передбачені взагалі окремі садки зі своєю програмою та набором фахівців (там, наприклад, ведуться заняття з арт-терапії).

На комісії дитини визначають одну з наступних груп:

  • заїкання;
  • загального недорозвинення мови (сюди направляють дітей із затримкою розвитку мовлення або грубими лексико-граматичними порушеннями мови);
  • фонетико-фонематичного порушення мови (просто кажучи, це порушення вимови - випадки, коли дитина неправильно вимовляє 10-12 звуків);
  • порушення вимови окремих звуків (2-3 звуки).

Отже, вашу дитину подивляться та видадуть довідку про проходження ПМПК.

Тільки після комісії батьки можуть зітхнути спокійно: 1 вересня малюк точно піде до садка.

Крім садів, повністю відданих під логопедичні потреби, повсюдно поширені логопедичні групи у звичайних садках.

Коментувати статтю "Як потрапляють до логопедичного дитячого садка?"

Добридень. Стаття названа для мене Як діти з логопедичними проблемами не потрапляють до дитячого садка. Таке буває ...... У нас є висновок цієї комісії, але немає прописки в цьому місті, де ми зараз живемо. І нам відмовлено і в дитсадку, до речі навіть у простому, і в медичній спеціалізованій допомозі. Ось так .... І це правда. Куди писати, кому скаржитися? Ось у чому питання.

11.11.2015 13:53:44, Катерина

1.Прийшли до поліклініки, не вимовляли р,ш,щ
2.Взяли направлення до логосаду
3.У логосаду дали папірець яких лікарів треба пройти
4.Принесли папери до саду
5.У травні була комісія, нас погняли по якихось тестах. Похвалили і запитали в який сад з логопедом ми хочемо, Ми сказали до них.
6.1 вересня прийшли до саду.
Заняття проходять 2 рази на тиждень наодинці з логопедом. Дуже багато завдань дають додому. Гімнастика язичком, пальчиками. І всяке логопедичне.
Я дуже задоволена.
Незважаючи на те, що з садів прибирають логопедів, у нас залишиться все як і раніше. І логопед та психолог.
І нянечка на 17 людей. Просто пощастило із завідувачкою, відстояла садок.

02.03.2013 18:39:59, Лого

Я теж вважаю, що краще займатися з логопедом в приватному порядку, а в звичайний сад ходити, тільки туди теж проблема потрапити.

28.02.2013 16:28:29,

Всього 5 повідомлень .

Ще за темою "Логопедичний дитячий садок - як туди потрапити?":

Як потрапити в логопедичний сад? Логопедія, розвиток мови. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування, режим дня, відвідування дитячого садка та взаємини з вихователями, хвороби та фізичний розвитокдитини від 3 до 7 років

Розділ: Дитячий садок. як потрапити до логопедичного саду зручний для мене? намічається ПМПК на 10 березня Як потрапити в ортопедичний садок? Цікавить хто і як потрапив туди? У логопедичний дитячий садок приймаються діти в основному 4-5-річного віку, тому що для...

Як потрапити до логопедичного саду. ...Важко вибрати розділ. Усиновлення. Обговорення питань усиновлення, форм влаштування дітей у сім'ї, виховання прийомних дітей, взаємодії з опікою Як потрапляють до логопедичного дитячого садка? логосад чи ні?

Дитячі садки та дошкільна освіта: розвиток мови, логопед, вихователь, підготовка до школи. Розділ: Розвиток мови (які Логопедична комісія. Були на комісії. Просто без направлення з цієї комісії логопед у вашому садочку з вами вже не займатиметься).

Як потрапити до логопедичного саду. Дитсадок. Дитина від 1 до 3. Виховання дитини від року до трьох років: загартовування та розвиток, харчування та Логопедичний сад на госпітальному валу вважається найкращим, але туди не потрапити. там сад Березка на Уральській-логопедичний є...

Як потрапляють у логопедичний дитячий садок? логосад чи ні? як потрапити до логопедичного саду, зручного для мене? намічається ПМПК на 10 березня, дитину точно потрібно в логопедичний садок (ходимо у звичайний, у якому логопункт і наш У мене минулого року...

Потрапити в сад із ЗПР і ЗРР дуже не просто і я б туди не дуже прагнула, якби дійсно не було б свідчень, т.к. у цих садах У нас дитсадок комбінованого типу, тобто є звичайні групи, є логопедичні. Ось дрібний із вересня відвідує...

Як потрапляють у логопедичний дитячий садок? Логопедичний дитячий садок. Питання до мам, чиї діти ходять у логопедичні сади районів Крилатське, Кунцеве та І перших, і других у Розділ: Розвиток мови (дитячий садок приватний логопедичний на півночі Москви).

Сьогодні логопедична комісія. Дитячий садок. Дитячі садки та дошкільна освіта. Вони вже згаяли час: (Щоб потрапити до лого-саду, треба звернутися в поліклініку до логопеда, він видасть напрямок і скаже куди звернутися.

Відкрився логопедичний. Чи маємо шанси з нашим діагнозом туди потрапити. Невролог ще до психіатра посилає. Там написано: "Державна освітня установа дитячий садок № 2391 проводить набір дітей від 2-х до 4-х років до групи ранньої допомоги дітям з...

Як потрапляють у логопедичний дитячий садок? Ви зможете самостійно відстежувати просування черговості своєї дитини в електронному журналі обліку. Як потрапити до логопедичного саду. Може, хтось стикався з цим. З вересня збираємося йти до садка.

Логопедична група. Логопедія, розвиток мови. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування, режим дня, відвідування дитячого садка та до логопедичної групи потрапляють не тільки дітки, які кілька звуків не вимовляють, але й з більш серйозними проблемами.

Садок - корекційний чи логопедичний? Дитина з спектру, АТЕК був 60, став 6, але залишилися деякі поведінкові проблеми та ЗНР. Як потрапляють у логопедичний дитячий садок? Чим відрізняється логопедичний дитячий садок від звичайного?

Логопедичний сад. Виховання. Усиновлення. Обговорення питань усиновлення, форм влаштування дітей у сім'ї, виховання прийомних дітей Потрапити туди (є можливість) не проблема, але чи не поміняю я "шило на мило". Хто ходить у лого сад - чи є якісь помітні...

Логопедичний сад. Логопедія, розвиток мови. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування, режим дня, відвідування дитячого Розділ: Дитячий садок. як потрапити до логопедичного саду зручний для мене? намічається ПМПК на 10 березня, дитину точно потрібно в логопедичний...

Комісія у логопедичний садок. Дитячий садок. Дитячі садки та дошкільна освіта. Як потрапляють у логопедичний дитячий садок? Адже діагнози бувають різні, залежно від них і набирається група дітей певного віку.

Логопедичний сад. Як попасти?. Дитячі садки. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування Логопед порадив нам піти до логопедичного саду. У саду сказали, що до них потрапити Отримуєте направлення логопеда до певного саду, приходьте туди і вам кажуть, коли...

Як потрапляють у логопедичний дитячий садок? Розділ: Розвиток мови (дитячий садок приватний логопедичний на півночі Москви). У нашому місті кілька садків логопедичних легень, туди може потрапити будь-яка дитина, яка хоч трохи картавить.

Дитячий садок. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування, режим дня, відвідування дитячого садка та взаємини з вихователями, хвороби та фізичний розвиток дитини від 3 до 7 років. Збираюся віддати сина в логопедичний дитячий садок. Прочитала про неї тут, на сайті.